Tulus ikhlas;

Okay Raja Nur Hakimah, thank you sebab tag aku benda ni Haha and nahh, heres my answer for you ;

11 facts about myself

peramah (well i love to make new friends)
muka ganas, tapi dalam hati ada taman :3
mempunyai ketinggian hanya 154 cm
sangat boros
cepat buruk sangka
sangat comel mwehehe
love chocolates a lot
gedik opkoss
suka memendam perasaan
jiwang gilew
tak suka jaga tepi kain orang


Soalan-soalan dari Raja berbunyi begini. Jeng jeng jeng ;

Suka manisan?
Oh mestilah

Kawan baik anda?
Semua rakan saya adalah kawan baik saya

Suka masuk panggung tak?
Mwehehehe mestilah suka :3

Favourite food, drink and animals?
Food - Semua gua makan
Drink - Air masak
Animals - I dont know -__-


Hari ini anda solat berapa waktu?
No comment hihi

Anda rasa kita ni mcm mana orangnya?
Seorang yg comel , baik hati , periang , penyayang , penyabar , suka merepek hihi ini tulus ikhlas dari hati ke hati tau :)

Perkara yang memalukan dalam hidup?
Pernah suka seorang budak lelaki ni masa darjah 5, kebetulan dia panggil saya dari tingkat atas dann saya di tingkat bawah. Peh punya syok tengok dia tiba-tiba terlanggar tiang -___- Malu gila gua. Haha


Kalau diberi satu permintaan anda minta apa?
Tak nak mati dalam keadaan berdosa.

Orang yang paling anda sayang? Kecuali keluarga;
Kawan-kawan saya 


Antara bunga rose dgn tahi ayam, mana satu pilihan anda?
Bunga rose sebab bunga tahi ayam mengingatkan saya terhadap tahi Eyuw


Antara phone sakai dgn cam canggih, mana satu pilihan anda?
Phone sakai sebab saya tiada telefon bimbit.








Setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada Raja Nur Hakimah kerana telah tag saya dengan soalan-soalan ini Mwehehehe my bahasa tersangatlah pasar weh :3











No comments:

Post a Comment