We stick together, always :)

Okay rasanya cuti sekolah macam dah lama dah tapi alahai baru seminggu lebih rupanya. Adoi haha okay cuti sekolah ni its very damn boring sebab aku memang tak buat apa pun dekat rumah. Nak keluar pun alahai, tak payahlah. Tak ada orang nak hantar lagipun rumah titew ni dekat pedalaman yuolsss. Me miss my friends so much :( So Im going to tell you guys about some of my friends :)

Firstly;
 Okay so ini gambar aku time Form 2 Haha LOL Peace yo memang sawet gilew time ni kihkih tgk yg belakang tu :p Seriously girls, I miss this moments. Eventhough this year we all mcm tak rapat sangat tapi yeah we like sisters kan? :) We stick together no matter what happens. I love you all :*

Jeng jeng jeng ini diaaaa memperkenalkan Kietsu kesayangan titewww. Nama dia Sarah Husna. Haha okay dia ni so merepek, sangat. Ish ish bila kena angin dia mulalah -___- Tapi aku suka layan dia. Dia ni pandai so kiranya kalau ada apa apa tak tahu, tanya jea dia ni. Thank you Sarah and me love you so much :*
Seterusnya, ini dia Raja Nur Hakimah Munirah. Sayang kita Haha raja I just want to say thanks a lot sebab selama ni kau selalu ada untuk aku no matter good times or bad times :) Fyi guys, shes my tablemate dekat hostel. Bila time study, the first thing dy akan buat is tulis diary dy tu. But what I want to say is, me love you okay :*

Budak ni namanya Nur Farahana. Hihih okay dia ni pehhh kalau aku nak mengumpat memang dgn dy ahh kan nana kan? But seriously dia baik doh. Ingat lagi dulu dulu kalau nak luahkan perasaan jew mesti main baling baling note Haha so omeell lah kita btw I miss you. 

Nur Syazwani bt Nordin. OMG aku suka sangat cerita masalah aku dekat dy. Sorry wanie kalau menyusahkan kau selalu sebab kena dengar cerita aku. Youre a good listener wanie thank you so much :) And what I like the most about you is, you so cute wanie. Haha see gambar tu kalau tak caya jugak. Sorry wanie aku tak ada gambar kw yg lain hihih btw thanks again and I love you :*


Okay nana dah cakap, sarah dah cakap and now Im going to tell you guys about this beutiful princess called Adilla Helmi. Dia sangat baik okay. Well pernah lah jugak we jadi tablemate kan tapi tak lama but after that, kita jadi semakin rapat. Aku cerita masalah aku dekat kau and kau ingat tak time kita selalu gossip dlm class? Pehh mmng tak focus en belajar Haha I love you okay Dylla and thanks too for always being here for me :)

 Ini dia kelas saya iaitu 3KT2. Guru tingkatan kami ialah Pn Hayati yg comel tu tapi tak ada gambar dia ish dan Ketua tingakatan kami ialah Redzuana Atiqah dan Penolongnya ialah Farzana Abu Samah. Seriously girls, best class ever. Next year Im really going to miss you guys.


 Tadaaaaa ignore me, that is Redzuana and Zuhaila. Alolololo omell kann gambar kitorang ni? Okay I want to say thank you too to zue bcause dia selalu bagi nasihat dekat aku and alhamdulillah Im changing to a better me. Terima kasih zue, kau sangat baik and kita selalu share story kan? I miss that. And redd, thanks untuk segalanya juga I love both of you :*


 This is it teman sehostel yg lain Haha I miss you guys sangat dengan korang yang selalu buat bising dekat studyroom. Ish ish rindunya entah next year korang bising lagi ke tak kan? Haha okay btw I love yuolsss :*

 This picture was taken at Universal Studio Singapore. Time ni ada lawatan urgh rindu sangat time ni. Best gila, no doubt. Kita try semua benda yang ada dekat situ kan? Cool gilewwww I wish I could turned back times aku buat banyak kali sampai bosan ! Haha btw me miss you guys a lot 

Cik Nadhira Atasha. Okay aku baru kenal and rapat dgn dy tahun ni and tak tahu kenapa dan bagaimana boleh rapat. Tapi dia ni baik okay? Well aku suka sangat kacau dia, lagi lagi bab ______. Haha mesti dy start malu malu punya. Well pernah jugak jd classmate dgn dy ni tapi sekejap jeww. Alah but it doesnt ruined our friendship at all :) Kan kan? Hihi :*

Lastly;
Okay post ni tulus ikhlas dari hati aku tau Haha actually nak tulis pasal semua Form 3 tapi alahhh aku ni dah ah pemalas, nak update blog ni pun berabad -,- Well, to all my beloved friends, remember that I love you all so much and thanks a lot for always being here for me all the time. Give me supports semua tu ish im really gonna miss you guys sangat yelah kan, sebab nanti for sure ah ad yang nak pindah kan? Result pun dah nak keluar dan aku harap we gonna be the bestest F3 batch okay? InsyaAllah semua dapat straight A's. Amin :)

No comments:

Post a Comment